Vánoční DM Box 2015

Vyhrát DM box jsem se pokoušela několikrát a letos před Vánoci se zadařilo a já si šla pro svůj první.  Krabička byla tentokrát...


Vyhrát DM box jsem se pokoušela několikrát a letos před Vánoci se zadařilo a já si šla pro svůj první. 


Krabička byla tentokrát tmavozelená, což mi hned evokovalo čas Vánoc. Uvnitř je bílá se stejným odstínem zelených puntíků. Celý obsah byl zabalen v červeném papíru převázaný opět tmavozelenou stužkou. Výběr barev se mi moc líbí a vlastně to celé vypadá jako nějaký vánoční dáreček :)


Po otevření víka jste mohli najít letáček, kde jsou vyobrazené produkty, které krabička obsahuje. 


Voilá, a tohle už je obsah boxu.Tentokrát tam nebylo žádné jídlo, v podstatě jen kosmetika.


Jako první jsem našla novou 400ml micelárku od Baley, (která jsem moc doufala, že v boxu bude, chtěla jsem ji vyzkoušet). Je na suchou a citlivou pleť. Já mám sice smíšenou, ale myslím, že u micelární vody mi tohle doporučení uškodit nemůže. Ještě jsem jí nezkusila, jsem zhruba v půlce mé micelárky od Dermacolu, ale jakmile tuhle začnu používat a bude pořádně otestovaná, určitě můžete čekat recenzi.


Dál boxík obsahoval vzorek Ariel pracích kapslí. Balení je na tři použití.


Box obsahoval i černé linky od Dermacolu Bambi Black, z čehož jsem upřímně moc nadšená nebyla, když jsem uviděla ten hrot, řekla bych, že se brzy zlomí, je takový měkký a špička asi moc nevydrží. Zatím ale kreslí hezky, je černočerná a mít tužší aplikátor jako Dermacolí Dipliner, určitě by byly skvělé.


Vzorek parfémového oleje od Frais Monde, což by měla být italská kosmetika a viděla jsem ji úplně poprvé mě mile překvapil, Hrozně krásně voní,a vůbec všechny varianty, které jsem v DM našla (mají asi 3), voní příjemně. Určitě stojí za vyzkoušení.


Další věc, na kterou se těším, až vyzkouším, je Balea máslo na rty s citronovým květem a mandlí. Mám doma máslo na rty od Labella s vůní vanilky a makadamiovým ořechem a jsem s ním moc spokojená, používám ho na noc. Po něm přijde na řadu tohle od Baley, tak uvidíme, jestli bude taky tak fajn.


Asi největší "trhák" boxu byl tenhle zpevňovač nehtů od Sally Hansen, který obsahuje částečky 18 karátového zlata. Víc k němu zatím říkat nebudu, už jsem ho začala zkoušet, v budoucnu se určitě těšte na recenzi, já jsem moc zvědavá, jestli na moje slaboučké třepící se nehty zabere.


Vzoreček krému Skin Perfection od L´oréal.



Vzorek pánského parfému.



... a protože se blíží Vánoce, DM se rozhodlo přidat do boxu ještě něco navíc-crossbody kabelku, kterou ale nevyužiji, pro malé slečny si ale myslím že je to moc fajn věc.


Tak jak se vám DM box líbí? Měli jste ho také? Jak jste s ním spokojení? Podle mě je v něm dost vzorečků, ocenila bych více plných produktů, jako to bývalo, když se za box platilo 149 Kč, nyní byl za 200 bodů. Obsahuje ale na druhou stranu  některé produkty, které se mi hodí. Takže fajn, ale už jsem na blozích viděla zajímavější obsahy DM boxů :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vypadá vše dobře .. roxi--blogg.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tu kabelku bych brala :D škoda, že nebyla v mém minulém DM boxu :D
    touchletters.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento box se moc povedl, závidím tu micelárku :))

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta micelárka má 400 ml a stojí jen stovku, určitě to není velká investice :)

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images