Citlivě s Weledou

Weleda je značka pečující kosmetiky přírodního původu, která je podobně jako Alverde oceněná certifikátem NATRUE.Tuto značku lz...





Weleda je značka pečující kosmetiky přírodního původu, která je podobně jako Alverde oceněná
certifikátem NATRUE.Tuto značku lze sehnat v síti drogerií DM nebo na jejich e-shopu.

Na podzim přišla Weleda s novou řadou MANDEL, která je určená na citlivou pokožku.Obsahuje mandlový olej který má hydratovat pokožku a šetrné složení je podle mě vhodné i na pleť s ekzémem.

Řada obsahuje:

Mandlový pleťový krém
Mandlový hydratační krém
Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku
Mandlové tělové mléko na citlivou pokožku
Mandlové čistící mléko
Mandlový pleťový olej
Mandlový krém na citlivou pokožku rukou.


Já měla možnost vyzkoušet jejich Mandlový sprchový krém a tady jsou moje dojmy.

Zaprvé, sprchový krém má 200 ml, což je oproti běžným sprchovým gelům gramáž nižší o 50 ml.Nevýhodou je i cena, která se pohybuje okolo 200 Kč.Jinak jsou ale vlastnosti víc než skvělé a pokud máte problém, že se po běžných sprcháčích osypete, jděte do něj. 


Má podobné vlastnosti jako sprchové gely od Dove, i tak podobně voní.Je to taková mýdlovo-marcipánová vůně, která je ale hodně jemná a na kůži moc nevydrží. Konzistence je taková mléčná až skoro krémová a ne zrovna moc pění, což by mohlo některým lidem vadit. (Mě to zezačátku vadilo hodně, ale jelikož používám k mytí lufu tak se napění i tak)

Upřímně... nejsem z tohohle sprchového krému nijak zvlášť nadšená a ta vůně mi po nanesení moc nesedla, ač v tubě mi voněl hodně. Mínus má i za nešikovné víčko, které jde dost špatně zavírat ( nevím, jestli mám jen špatný kus, ale stávalo se mi to u sprcháčů s podobným zavíráním vždycky). Pro někoho s ekzémem, lupénkou a podobně bych ho doporučila, ale mě nezaujal natolik, abych naběhla do drogérky se dvěma stovkama a šla si ho koupit znovu.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tenhle sprchový krém zrovna v koupelně mám a co s vůně týče, marcipán je to opravdu jak vyšitý. A jemné, to sprcháče od Weledy fakt jsou a přesně jak píšeš - to složení je vhodné pro citlivky a lidi, kteří agresivnějšího sprchového pomocníka nesnesou.
    Jo mimochodem - pokud se Ti líbí vůně, doporučuju otestovat krém na ruce ze stejné řady - tam vůně vydrží přece jen dýl :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  2. Já od Weledy vyzkoušela citrusový sprchový krém, který jsem si zamilovala :)

    Oblíbené podzimní laky

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images