Nákupy Interbeauty 2015

Konečně je tu článek o nákupech z Interbeauty, na kterém jsem byla v sobotu 11.4. Není toho moc, ale pár věcí, co jsem si přála jsem si...


Konečně je tu článek o nákupech z Interbeauty, na kterém jsem byla v sobotu 11.4. Není toho moc, ale pár věcí, co jsem si přála jsem si odtamtud odvezla a s nadšením je používám.Mimochodem, taky vám přijdou ty taštičky tak krásné? Hlavně ta od BOMB cosmetics :))

Nebudu se tu dál rozplývat a raději vám ukážu co je uvnitř.Některé věci jsem dostala, u těch tu skutečnost uvedu.


Před vstupem do výstaviště jste mohli dostat za útržek ze vstupenky desetidenní lak na nehty.Na výběr bylo 30 odstínů, a jelikož jsme jeli s přítelem, využila jsem i jeho útržek a vybrala si dva.Zleva odstíny Marchmallow a Red Damast.


U stánku vlasové kosmetiky Kallos mě zaujal kondicionér na vlasy, který by měl vlasy extra vyživovat a navracet jim hebkost,lesk a vůbec pomoct poškozeným vlasům.Protože jsem si vlasy nedávno odbarvovala,abych dosáhla světlejší hnědé, jsou moje vlasy dost suché, uvidíme, jestli jim pomůže :)


Stánek se značkou Bomb Cosmetics mě naprosto uchvátil, byl celý laděný do růžové a pastelových barev a všechno to vonělo po cukrovinkách.Vybrala jsem si balzám na rty s vůní ostružiny a fíku, který ale voní jako fialové BonPar bonbony.Lze ho použít nejenom na rty, ale i na suchá místa na obličeji, lokty apod.


Dlouho jsem si přála vyzkoušet nějakou tvářenku od Jordany, stojan s Jordanou na veletrhu měli a tak jsem si vybrala tuhle v odstínu 17 Rouge.Barva je to krásná šťavnatá dorůžova, na jaro ideální.



U Beauty store jsem objevila paletku od Sleeku V1 Ultra Mattes Brights, která má krásné výrazné barvy a matnou rtěnku True Colour Matte v odstínu Pink Freeze, která je hodně výrazná, a na to,že je opravdu matná vysušuje jen maličko, což se dá přežít.


Objevila jsem tam i pro mě novou značku dalo by se říct lékárenské kosmetiky Dermaceutic a Isis, od jejíhož zastoupení jsem dostala spoustu vzorečků krémů na regeneraci pleti, jeden jsem si už stačila oblíbit (bude v oblíbencích, počkejte si) a mají hodně produktů i na vrásky, takže si vybere každý.Koncept značky se mi líbí, pokud se mi budou produkty zamlouvat, možná o nich ještě uslyšíte.


Koutek s FM group jsem taky neznala, byla v něm moc milá paní, která mi darovala pár vzorečků makeupu a CC krému a jejich produktové katalogy.Mají moc hezké věci, dekorativku i parfémy možná o nich též ještě uslyšíte :)


Stojánek na rtěnky byl fajn kup :) Stál asi 120,- , což je o dost méně než z internetu a už mi zdobí stůl.

No a to je všechno,doufám že se vám článek líbil :) Pokud jste na Interbeauty taky byli, pochlubte se, co jste si pořídili vy, ráda si to přečtu :)



You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images